IPXL shop logo
Home
Make-up Hub

Make-up Hub

Lees over nieuwe make-up launches, vertel over jouw must-have producten of ontdek die van anderen en deel je mooiste make-up looks!
Natje_9999
01/12-23:17
Als Influencer / Blogger krijg ik regelmatig producten opgestuurd om uit te testen en mijn mening te delen. Deze Yves Saint Laurent Touche Eclat heb ik echter zelf aangekocht omdat ik zo nieuwsgierig was naar dit iconische cult product! ๐Ÿ˜Š Het is geen concealer en ook geen highlighter maar valt er eigenlijk een beetje tussenin. The best of both worlds dus! ๐Ÿ˜‰ Het is een luxeproduct van een haute couture merk, wat zich natuurlijk ook vertaalt in de prijs, de Touche Eclat is best wel duur, maar ondanks de hogere prijs is dit echt wel een geweldig product dat standaard in je make up tasje zou moeten zitten! De Touche Eclat komt in een handige en makkelijk te gebruiken pen met een drukknop op de achterzijde en een penseeltje aan de voorzijde. Bij elk klikje op de drukknop achteraan komt er een beetje product op het penseeltje tevoorschijn. Het penseeltje vooraan werkt zeer makkelijk en dankzij de drukknop achteraan is deze pen ook heel erg zuinig in gebruik, aangezien je zo makkelijk kan doseren. Bij het eerste gebruik moet je het product activeren door achteraan op de knop te klikken, dit doe je door maximaal 20 keer op die knop te drukken, en daar is het bij mij wel even misgelopen, waardoor ik de eerste keer veel te veel heb gebruikt, maar daarna ging het gebruiken van deze pen als vanzelf! Nadat je de pen geactiveerd hebt, trek je een lijntje of 2 onder de ogen en blend je het product verder in met je vingers of een beautyblender / sponsje. Het inblenden zelf doe ik niet met het penseeltje aan de pen, omdat ik het persoonlijk makkelijker vind om dit gewoon met mijn vingers te doen. Ik heb deze pen in de kleur 1, Rose Lumiรฉre, en gebruik 'm zelf voornamelijk onder mijn ogen, om mijn wallen en zwarte kringen weg te werken. De pen doet echt wat ie beloofd. Het is een licht dekkende vloeistof, dus je mag natuurlijk geen wonderen verwachten, maar mijn donkere kringen waren zichtbaar lichter en minder aanwezig. De huid onder mijn ogen was mooi opgelicht en mijn blik was open en wakker, iets wat ik met een nachtje slaap helaas niet klaargespeeld krijg. Ook om de cupidoboog en de neus te accentueren is de Touche Eclat perfect, aangezien deze het licht mooi vangt en zo de huid mooi oplicht. De Touch Eclat heeft een heel prettige en licht dekkende textuur die makkelijk aan te brengen, op te bouwen en in te blenden is en niet in mijn fijne lijntjes en rimpeltjes gaat zitten. De textuur voelt niet plakkerig of vettig aan en droogt mijn huid niet uit. Door zijn kleine formaat is de pen ook handig om mee te nemen, om je make up onderweg overal bij te kunnen werken, hij past perfect in iedere handtas! Ik ben fan en ik raad de Touche Eclat zeker aan! Deze pen krijgt, omwille van de hoge prijs, 4 sterren. Maar ondanks de hogere prijsklasse ben ik zeker wel van plan om de Touche Eclat opnieuw aan te kopen wanneer deze pen leeg is want ik vind 'm echt geweldig!
Lees meer
Natje_9999
01/12-22:58
Enige tijd geleden besloot ik om mijn make up tasje wat meer te vullen met producten van duurdere producten. Vaak wordt immers gedacht dat producten van duurdere merken van betere kwaliteit zijn, wat natuurlijk niet altijd zo is. Van deze Chanel Rouge Allure Liquid Powder in de kleur 958, Voluptรฉ, een mooie, opvallende felroze kleur, ben ik best wel tevreden, al zijn er wel een paar verbeterpuntjes. De Chanel Rouge Allure Liquid Powder Lipstick komt in een chique zwarte verpakking waarop de merknaam en de uiteraard de naam van het product prijken. De tube zelf is gemaakt van een prettig aanvoelend, mat materiaal in dezelfde kleur als de lipstick en sluit af met een chique glanzende zwarte dop met gouden accenten en ingegraveerd Chanel logo. Bovenop de tube prijkt een geรฏntegreerde sponsapplicator waar ik eerst wel even aan moest wennen, maar die na enkele keren oefenen best wel makkelijk aanbrengt. Deze lipstick heeft een poederige basis, is verrijkt met meerdere oliรซn en beloofd een matte look met soft focus effect te creรซren, in een makkelijke applicatie die zorgt voor fluweelzachte lippen en een textuur die op je lippen smelt De poederige en toch romige textuur is makkelijk aan te brengen en glijd, zoals belooft, over je lippen. Mijn lippen voelen comfortabel en fluweelzacht zonder ze uit te drogen, in tegenstelling tot vele andere matte lipsticks. Je voelt niet dat je lipstick draagt! Helaas is deze lipstick niet erg langdragend. Ook is ie niet erg dekkend. Deze lipstick is bedoeld om in een dunne laag aan te brengen en kan je verder op bouwen indien nodig. Een dun laagje geeft mijn lippen echter die typische "washed out gradient look", een beetje zoals in de ads voor Korean Beauty lipproducten die je vaak online ziet. Alsof je een potje hartstochtelijk gezoend hebt en je je lipstick er zo half afgewreven hebt. En dat is, als eind-dertiger, nu net niet de look die ik voor ogen had! ๐Ÿ˜‰ Een tweede laag aanbrengen gaat gelukkig wel even makkelijk, je moet alleen wel letten op de hoeveelheid die je in 1 keer aanbrengt, om vlekken te vermijden. Zoals belooft geeft deze lipstick je wel die matte look en dat soft focus effect. Door de lichte dekking is deze lipstick dan wel weer ideaal om als topcoat over een andere lipstick aan te brengen, wanneer je toch voor die typische gradient look gaat! ๐Ÿ˜‰ Deze lipstick is zeer geschikt voor een subtiel vleugje kleur maar als je voor een opvallende bold lip gaat, dan raad ik je aan om in meerdere lagen te werken of om een andere lipstick te kiezen.
Lees meer
Bodile
01/12-16:57
Ik heb deze Dior mascara primer een tijdje geleden met een cadeaubon gekocht en ik ben er tot op de dag van vandaag erg blij mee. Deze primer zorgt ervoor dat er minder mascara afbrokkelt gedurende de dag, hij houd je wimpers beter omhoog & zorgt voor meer volume en separatie. Het is wel een dure primer helaas, maar als je ooit een bon hebt of het geld zou ik m echt eens proberen, voor mโ€™n rechte wimpers is het echt een topper! Nu gebruik ik m ook, maar mโ€™n wimpers zijn nu al een tijdje gelift, dus dan is het effect naar mijn mening wat minder, maar nog steeds top! Kortom, een toppertje, alleen de prijs is een beetje hoog, maar dat is hij zeker waard.๐Ÿ˜
Lees meer
Anja
29/11-18:10
Zien er allebei mooi uit. Ga snel een kijkje nemen in de winkel
Lees meer
Linda
29/11-14:28
Hebben jullie deze house of dreams oogschaduw paletten al gezien? speciaal voor feestdagen. ๐ŸŽ„De taupe kleuren (meer koele kleuren) met zilver in het midden heb ik gekocht โ€ฆ prachtig. Moeilijk om te kiezenโ€ฆ beiden zijn mooi. De oogschaduw brengt makkelijk aan en blijft mooi zitten.
Lees meer
MadameSuuz
25/11-13:47
En toen was het Huda Beauty Brown Obsessions caramel palette niet meer op voorraad!! ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ Die komt vast niet meer op tijd terug om nog met korting in te slaan. Ik heb nu maar snel het toffee palette besteld. Iemand ervaring met de Brown Obsessions paletten?
Lees meer
Jasmijn
25/11-13:35
Welke bronzer raden jullie aan? Haarkleur middenbruin met groen- bruine ogen. Bedankt alvast! โ™ฅ๏ธ ( Ik had dit eerder gepost met de verkeerde term warhoofd dat ik soms ben, sorry!! ๐Ÿ˜”
Lees meer
Jasmijn
25/11-13:02
Welk merk heeft een lichtoranje ( perzik ) kleur? Wel glanzend ๐Ÿ™
Lees meer