IPXL shop logo
Home
Make-up Hub

Make-up Hub

Lees over nieuwe make-up launches, vertel over jouw must-have producten of ontdek die van anderen en deel je mooiste make-up looks!
Danielle.
06/17-23:19
Ik zoek een nude kleur lippenstift. Welke raden jullie aan? 😊
Lees meer
Marloe
06/16-19:07 (bewerkt)
Deze mascara van Clarins heb ik mogen testen. 😍 Hij is zo mooi! Ik heb een nieuwe favoriet. En kan hem jullie allemaal aanraden! Deze mascara zal in mijn make-up trolley niet meer ontbreken. ⭐⭐⭐⭐⭐ Blijft goed zitten zonder uit te lopen. Klont niet en geeft perfecte volume. Ook goed te verwijderen. Zien jullie welk oog ik niet gedaan heb?
Lees meer
Marrit Jonker
06/04-22:00
Hier mijn eerste oog make-up gemaakt met mijn nieuwe oogschaduwpalettes van Huda beauty. Van beide heb ik een aantal kleuren gebruikt om de look te maken. Huda beauty - New nude en Huda beauty - Rose Quartz. De oogschaduw is van een goede kwaliteit. Erg blendable en gepigmenteerd. Erg fijn om mee te werken dus. Ik ga deze zeker vaak gebruiken !
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
06/03-11:58
Lieve beauties, Summer is almost here en dat vraagt een aanpassing in onze make-up en skincare routine 🌞 Nu is onze vraag aan jullie: Hoe zorgen jullie er in de zomer voor dat je je gezicht beschermt tegen de zonnestralen én je make-up de hele dag 'in place' blijft? 💄😎 En welke producten adviseren jullie zelf? #Durftevragen 😄
Lees meer
Anne
04/19-16:28
Wat is jullie favoriete lip product? 💄Mijn favorieten zijn Dior Addict lipstick en Fenty Gloss Bomb.
Lees meer
Adrianne
04/14-13:37 (bewerkt)
Heb je net je wenkbrauw product aangebracht en elk haartje op de juiste plek gebracht met een wenkbrauwgel, kijk je vervolgens een uur later in de spiegel en is het weer een warboel..🧐Misschien herken je de struggle wel?;) Ik ben persoonlijk niet zo een fan van een wenkbrauwwax/browsoap, dus ben op zoek gegaan naar een ander product. Sinds kort gebruik ik de Anastasia Beverly Hills Wenkbrauw gel, om mijn wenkbrauwen in model te brengen. Dit product doet wat hij beloofd. De gel houdt mijn wenkbrauwen de hele dag perfect op zijn plaats en daarvoor heb je maar een klein beetje product nodig. Een echt aanrader en ook nog eens verkrijgbaar in verschillende kleuren:) Welk product gebruik jij om je wenkbrauwen in model te houden?
Lees meer
Can
04/12-16:34 (bewerkt)
URBAN DECAY - SALE! Girls run, UD is in de sale bij iciparis. Ruim 20€ voor een palet 😍 Wat is jouw favoriete palet? By the way: UD heeft de BESTE setting spray! Ook deze is nu met flinke korting.
Lees meer
Anja
03/31-17:33
Heeft er iemand tips voor een kleur oogschaduw voor blauw/ grijze ogen?
Lees meer