IPXL shop logo
Home
Make-up Hub

Make-up Hub

Lees over nieuwe make-up launches, vertel over jouw must-have producten of ontdek die van anderen en deel je mooiste make-up looks!
R VERBEEK
10/09-16:18 (bewerkt)
Wat een hidden secret Met Giga korting, 30 ml voor €35,99. Ipv€62.55 Een zalige geur voor de komende wintermaanden. Lancôme Midnight Rose is zo'n heerlijke geur. Als je deze geur draagt, krijg je heel veel complimenten 'wat ruik jij lekker, welke geur is dat Een'Super lekker ,zoet en vrouwlijk parfum.
Lees meer
Coby STOORVOGEL VLIEM
09/29-11:12
Bij aankoop van een product kreeg ik punten. Wat kan ik met deze punten doen?
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
09/21-14:19 (bewerkt)
Lieve make-up lovers, Over 2 weekjes is het weer zo ver en hebben wij weer een gezellige masterclass gepland en dit keer volledig in het thema van MAKE-UP 💄 We delen alles over de make-up trends van de herfst, de combinatie van de mooiste kleuren en hebben een primeur voor jullie 👀 Schrijf je snel in en we hopen jullie allemaal weer (online) te zien op 6 oktober 😍 Wij hebben er alweer zin in! Lieve groetjes ❤️
Lees meer
beautybyash
09/17-09:00 (bewerkt)
Fierce look avec Urban Decay Heat🔥🤩 Jeetjemineetje!! Wat laten deze kleuren m'n ogen knallen, ben er helemaal upsidedown van🤭lijkt net ofze omringd zijn door Fireee🤭🤣🔥 Ik ben zo in mijn nopjes met dit palette, de pigmentatie is INTENS, GEEN Fallout en hij zat er vanaf 08.00 perfect op😁 icm wandelen door het bos, badend in zweet🤣🔥 tm een uur of 19.00 want dan gaat de boel eraf!
Lees meer
beautybyash
09/17-06:43 (bewerkt)
huda beauty naughty😎😍 First Look🤟🏼 Mn eerste experimentje met het Huda Naughty palette! Can you say ‘flabbergasted’🤩😍 Ik ben helemaal verliefd, zal dit palette is een ringetje omdoen 💍 ⭐️What did I do⭐️ -ik heb dus de 1e tint vh palette over mn gehele lid tm mn wenkies (meer om mn paint pot te setten) -arouse in de crease (wat breder naar boven geblend) -dan nog een keer naughty (3e van onder) licht in de crease voor wat ‘diepte’ -En tenslotte desire met wat mac fix op mn ooglid😁 en een heel klein beetje onder mn ogen! Ik zet bij zekere kleuren ook altijd een licht lijntje met oogpotlood in mn waterlijn! Kind kan de was doen😂 Mascara’tje dr bovenop en let’s goooo!
Lees meer
Jessica
09/10-15:30
Voor als je nog niet genoeg oogschaduw paletten hebt 🤭
Lees meer
Eline Spaans
08/27-20:51
laatst heb ik twee mooie kleurtjes van be creative gekocht. De een heet Fortune, dat een zachte goud is. Je ziet dan dat ie er is, maar is niet te opvallend. De andere heet Romantic, dat een iets donkerdere roze is. Beiden hebben glitters en gaan niet snel van je ogen af. Helemaal blij
Lees meer
Claudia
08/24-15:40
Mezelf getrakteerd op deze prachtige bronzing crème van Chanel - LES BEIGES CRÈME BELLE MINE ENSOLEILLÉE. En hiij is werkelijk prachtig 🤩 wat is jullie favoriete bronzer? Poeder of crème?
Lees meer