IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Review tijd !! Hallo lieve Beautyโ€™s ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ Ik heb de Huda Bea
Daisy
28/10-10:04
Review tijd !! Hallo lieve Beautyโ€™s ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ Ik heb de Huda Beauty Legit Lashes Mascara mogen ontvangen om te testen. En hierbij wil ik jullie mijn eerlijke mening geven over deze mascara. Wat beloofd deze geweldige Mascara? Een lang houdende, matzwarte mascara met twee uiteinden die een enorm volume, dramatisch gekrulde en indrukwekkende, lange wimpers creรซert zonder ze te verzwaren. 2 BORSTELTJES, 2 FORMULES, 1 LEGIT MASCARA. Eerste indruk van openen en gebruiken. De mascara ziet er prachtig uit en het is geen kleine mascara dus je krijgt wel waar voor je geld. Wat ik helaas minder fijn vond is dat hij erg groot en dik is en ik vind dit persoonlijk niet fijn om vast te houden. De werking van de mascara. De werking daar in tegen is echt WAUW !!! Hieronder heb ik een foto geplaats zodat je het verschil kan zien wat de mascara met je wimpers doet. Op de eerste foto draag in natuurlijk niks haha. Op de 2e foto heb ik eerst een laag opgebracht met de grote borstel en toen had ik al een wauw effect. Op de 3e foto heb ik de andere kant van de mascara gebruikt / het silicone borsteltje. En zoals je ziet zien mijn wimpers mooi vol en lang uit !!! Conclusie!! โญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธ Is deze mascara aan te raden ? Jazeker !! je krijg er hele volle mooie lange wimpers van. Mocht je vragen hebben stel ze gerust aan me !! Veel liefs โค๏ธ