IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Review Huda Beauty Legit mascara ✨ De mascara heeft 2 borste
Melanie
03/11-16:34 (bewerkt)
Review Huda Beauty Legit mascara ✨ De mascara heeft 2 borsteltjes met allebei een andere formule. Je kunt de borsteltjes los van elkaar gebruiken, maar ook met elkaar combineren. De mascara belooft volume, lengte, liften, krullen en alles zonder te verzwaren.  Zelf heb ik veel en lange wimpers en hou ik van separatie en lengte zonder klontjes. Een goede mascara en/of borstel is eigenlijk altijd wel een hele zoektocht. Door de vele opties van de Legit mascara, was ik heel benieuwd naar deze mascara!  Volume:: Een volle borstel die zorgt voor krul en lengte, zelfs voor de kleinste wimpers. De formule bevat was en vezels voor verlenging.  Curl&Length: Een gebogen borsteltje met een lichte formule die ook vezels afgeeft. Zorgt voor volume, maar houd de wimpers licht en flexibel Omdat de mascara op meerdere manieren te gebruiken is heb ik eerst beide mascara's allebei aan 1 kant aangebracht. Daarna heb ik beide combinaties aangebracht om te kijken wat het beste werkt bij mijn wimpers. De Curl&Length (gebogen borsteltje) werkt tot nu toe het beste bij mijn wimpers! Het zorgde voor lengte door de vezels en nog steeds mooie separatie.  Van de Volume ben ik persoonlijk minder fan. Het borsteltje bevat best veel product en zorgt toch voor aan elkaar zittende wimpers. Ik denk dat deze mascara wel heel mooi is bij personen met wat kortere of minder wimpers! In combinatie vindt ik dit product wel mooi als laatste laagje boven op de Curl & Length   Conclusie De mascara is veelzijdig en daardoor is er voor iedereen een werkende combinatie. Je kunt de combinaties uitproberen om te vinden wat werkt voor jou. De vezels geven een mooi effect aan de wimpers. Het is alleen zonde als je 1 van de 2 niet kan/zal gebruiken. De formule is mooi diep zwart en longlasting, maar ontzettend lastig te verwijderen. Zelfs met de waterproof remover die ik altijd gebruik moest ik veel moeite doen om het eraf te krijgen.. Dit was persoonlijk voor mij wel een groot minpunt aan de mascara