IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
NAAR ALLE MEIDEN MET IENIEMIENIE WIMPERS, I GOT YOU! Ieniemi
Mydao
30/11-15:06
NAAR ALLE MEIDEN MET IENIEMIENIE WIMPERS, I GOT YOU! Ieniemienie, ja dat zijn mijn wimpers. Hoeveel mascara’s ik wel niet heb uitgeprobeerd om de heilige graal te vinden onder alle mascara’s. Natuurlijk zijn er wel mascara’s die mijn wimpers er iets langer uit laten zien, maar echt het WOW-effect? 💖 VERPAKKING Veel mascara’s hebben een ronde vorm, maar de Legit Lashes mascara heeft hoeken. Hierdoor krijg je er een betere grip op, wat erg fijn is. Het is bijzonder dat Huda Beauty gekozen heeft voor twee zijdes met verschillende borstels. Een zijde met ‘volume’ en een zijde met ‘curl & length’. Eigenlijk scoor je nu twee mascara’s voor de prijs van één. Bevalt de ene kant niet? Misschien de andere kant wel! 💖 HET PRODUCT Het product is erg makkelijk aan te brengen. De gespikkelde borstel aan de kant met ‘volume’ erop vind ik persoonlijk het fijnst. Met deze kant kreeg ik meteen resultaat. De ‘curl & length’ zijde heeft een gebogen borstel met spikkels erop. Met deze zijde was ik wel even bezig voordat ik mijn wimpers mooi kreeg. Ik twijfelde eerst of de bedoeling was om beide zijden tegelijk te gebruiken of ieder afzonderlijk. Volgens de verpakking moet je de twee mascara’s combineren voor maximum resultaat. Dit heb ik ook uitgeprobeerd en daarmee vond ik het resultaat het mooist. Over het algemeen brengen mijn ieniemienie wimpers het nadeel mee dat ik veel moet opbouwen, waardoor ik moet oppassen dat het gaat klonteren. Voor mijn gevoel wilde het nogal gauw klonteren en is het dus belangrijk om rekening hiermee te houden. 💖 CONCLUSIE Het resultaat van de Huda Beauty Legit Lashes mascara verraste mij. Het maakt je wimpers een stuk langer én voller - maar verwacht geen gekke waaiers om iedereen mee weg te blazen. Het is een soort van natuurlijk nepwimpers-effect, zonder er echt ‘nep’ uit te zien. Het is een aanwinst voor in je make-up tas en daarom zou ik deze mascara wel aanraden. Mijn beoordeling: ⭐⭐⭐⭐ (4,5). Huda Beauty Legit Lashes mascara is verkrijgbaar bij ICI PARIS XL https://www.iciparisxl.nl/nl/huda-beauty/legit-lashes/p/BP_1097975/mascara-1st