IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Liefde op het eerste gezicht. Nee, dat was het niet. Alleen w
Mydao
31/07-18:26 (bewerkt)
Liefde op het eerste gezicht. Nee, dat was het niet. Alleen wat heb ik mij vergist, want toen ik het product net aanbracht op mijn kwast wist ik het wel meteen. Ik heb hem met de beauty deal actie gekocht en ik ben echt verliefd. Aangezien ik hem zo fijn vind, wil ik het natuurlijk met jullie delen! ๐Ÿ’– VERPAKKING & GEMAK De Soft Glam eye shadow palette heeft een gele stoffige verpakking. Iets wat eigenlijk heel leuk is, alleen ben ik bang dat het wel snel vies wordt. In de palette zit een spiegel wat erg handig is voor het aanbrengen. Daarnaast komt het met een tweezijdige zachte kwast. De Soft Glam heeft veertien verschillende tinten, waaronder vijf tinten shimmers bevatten. Van lichte tot donkere tinten, waarmee je eigenlijk alle kanten wel op kan. Ideaal om elke dag te gebruiken. ๐Ÿ’– RESULTAAT Jeetje, maar wat heeft deze palette een goede pigmentatie. Een klein beetje dippen is genoeg, want met het aanbrengen krijg je een explosie aan kleur op je oogleden. Misschien herken je het constant moeten dippen om de kleur te laten overkomen op je ogen, nou hiermee is dat dus echt niet het geval. Het aanbrengen ging super makkelijk. Daarnaast was het blenden helemaal geen probleem. Ook belangrijk om te benoemen is dat ik tot nu toe nog geen last heb van fallout. Ik loop denk ik nu al bijna acht uurtjes met mijn look en alles zit nog op zijn plaats. Ik heb voor het testen geen primer gebruikt. ๐Ÿ’– SOFT GLAM Met de Soft Glam palette voel ik mij zeker wel glam. Ergens baal ik wel een beetje dat ik de palette niet eerder heb gekocht. Het is zeker een aanrader en vooral als je niet veel andere paletten hebt. Het heeft namelijk veel natuurlijke kleuren, dus je zou hem dagelijks kunnen gebruiken. Momenteel is de Soft Glam palette voor maar โ‚ฌ35,- te koop (actie loopt tot en met 2 augustus).* https://www.iciparisxl.nl/nl/musthave-paletten-nu-met-37-korting/lc/promo-musthave-paletten-icinl *Dit is geen gesponsorde bericht.