IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Hi lieve allemaal, Ik mocht de BE creative Vegan Major Lash
dblockje
24/03-08:01
Hi lieve allemaal, Ik mocht de BE creative Vegan Major Lash Mascara testen. Deze mascara belooft je 'Major Lashes' te geven. Nu zijn mijn wimpers niet geweldig, ze zijn vrij kort en vinden het soms moeilijk krullend te blijven, dus deze claims neem ik altijd met een korreltje zout. Het borsteltje van deze mascara is enorm, dus als je kleine ogen hebt kan dit het aanbrengen van de mascara vermoeilijken. De eerste keer dat ik deze mascara gebruikte lukte het me niet om mijn ooglid mascara vrij te houden, na een paar keer oefenen kreeg ik deze mascara wel onder de knie. Nu het resultaat; Zoals sommigen wel weten kan een mascara de ene dag super goed zitten en de andere dag wil het absoluut niet lukken. Dat was bij mij ook het geval bij deze mascara, de eerste keer kreeg ik geen volume en lengte in mijn wimpers. Maar na een paar keer gebruiken zag ik dat deze mascara wel mijn wimpers mooi verlengde. Voor mij doet deze mascara helaas niet genoeg om het 5 sterren te geven, MAAR ik denk dat als je langere wimpers hebt dan mijn korte koppige wimpers dat je deze mascara wel heel fijn gaat vinden. Al met al, het is absoluut geen slechte mascara, alleen niet het beste voor mijn korte wimpers.