IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Hi beautylovers! ๐Ÿ’• Vandaag wil ik graag mijn mening uiten ov
Berivanโญ๏ธ
11/07-13:11 (bewerkt)
Hi beautylovers! ๐Ÿ’• Vandaag wil ik graag mijn mening uiten over de Huda Beauty Legit Lashes mascara. Dit is een mascara met 2 borsteltjes aan beide kanten, de een is bedoeld voor volume en de ander voor lengte & krul! Best of both worlds, wat wil je nog meer? ๐Ÿ˜‡ Wat me in eerste instantie opvalt, is dat het borsteltje aan de volume kant nogal groot en stekelig is. Bij deze kant zou ik dus echt oppassen dat je voorzichtig bent met aanbrengen.. De beloofde volume geeft hij zeker, het is ook een mooi effect en je ziet meteen al verschil zonder dat je vele laagjes aanbrengt. Deze kant geeft wel erg veel product af, dus daar zou ik ook rekening mee houden. Opbouwen is zeker mogelijk, maar zou niet te lang doorgaan want dan krijg je spinnenpoten.. De borstel aan de length&curl kant is dan weer erg anders, deze scheidt de wimpers erg mooi en geeft meteen lengte en krul in de wimpers. Dit is mijn favoriete kant van de twee! Bij deze kant duurt het wel wat langer voor je verschil ziet, maar deze kant geeft wel minder product af waardoor je langer kan opbouwen dan de volume kant! Op de foto heb ik op mijn linkeroog de volume kant, op mijn rechteroog heb ik de length & curl kant ๐Ÿ˜Š Ik vind het een fijne mascara en zal hem ook zeker blijven gebruiken! Het is een mooie verpakking ๐Ÿ‘๐Ÿป Ik las bij anderen dat de mascara moeilijk te verwijderen was, hier heb ik zelf geen last van gehad. Ik gebruik zelf de 2fase oogmake up remover van het kruidvat op een wattenschijfje. Ik geef de mascara 4/5 sterren โญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธ