IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Hallo allemaal, Ik zoek al heel lang een primer zonder sili
Z Gerven
14/07-11:31 (bewerkt)
Hallo allemaal, Ik zoek al heel lang een primer zonder siliconen of die mijn poriรซn niet verstopt. Ze zeiden die van clinique, via hier. Ik ging naar de winkel om het nog eens te vragen en vertelde dat ik clinique aangeraden kreeg. Hun zeiden daar zit gewoon siliconen in. Goed dus dat ik het gevraagd heb. 2 winkelmedewerkers hielpen mij, want ja het was moeilijk te vinden. Uiteindelijk kwamen ze op de primer van Sisley. Er zit wel siliconen in maar ze vertelde dat dit product erg goed voor de huid is ivm natuurlijke producten. Ze zeiden dat dit product 74,- euro kost, 21% korting is die 58,- euro. Ik vertelde de medewerkers dat ik 58,- euro erg veel vond om even een primer te testen. Ze waren zo lief om uit de tester een beetje te halen en in een potje te doen om te testen. Vandaag was het de eerste keer dat ik het ging testen. Ik vind het product fijn aanvoelen. Maakt je gezicht egaal. Ik heb een vette T-zone die maakt die matt maar niet vekeerd matt. Je ziet natuurlijk wel een glans op mijn T-zone want het is een glow primer. Ik ben er voor nu tevreden over, ik ga het product een keer uittesten en kijken wat ik ervan vind. En hopelijk krijg ik geen oneffenheden. Sorry voor het lange verhaal.๐Ÿ˜… ( Iemand van jullie bekent met Sisley?) Liefs, Zoรซ๐Ÿ˜˜