IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Echt een budget topper! Be Creative Scandalous lashes mascara
Iris
15/04-12:32
Echt een budget topper! Be Creative Scandalous lashes mascara Ik kreeg deze mascara eind vorig jaar voor een online event van iciparisxl (wat super gezellig was).ย  Ik had er geen verwachtingen van, maar wauw wat een product is dit! Vaak bij gebruik van een nieuwe mascara heb ik veel moeite met het mooi aan te brengen omdat er to much product op het borsteltje komt. Het duurt vaak weken voordat ik een mascara fijn ga vinden doordat het dan wat droger gaat worden en ik het hierdoor makkelijker kan gebruiken. Maar bij deze mascara was het anders! Vanaf het 1e moment vond ik dit al heel fijn in gebruik. Het maakt mijn wimpers lang, geeft volume en een mooie krul. Om dit effect normaal gesproken te bereiken gebruik ik altijd 2 mascara's, dat is nu niet meer nodig. Van mezelf heb ik erg rechte lange wimpers waardoor ze in de loop van de dag in zakken en er geen krul meer in zit. Met deze mascara heb ik daar geen last van. Het is een silicone big a**๐Ÿ‘ borsteltje dus daar moet je wel van houden! Al met al een hele fijne mascara en krijgt van mij 5/5 sterren!