IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Clinique heeft fijne skincare ,maar van hun make-up producten
Anja
05/02-12:26
Clinique heeft fijne skincare ,maar van hun make-up producten heb ik weinig uitgeprobeerd. Deze bekende klassieker: Clinique High Impact Mascara mocht ik dan ook testen ๐Ÿ˜ƒ. Wist je dat deze mascara een bestseller van ze is?. Dat maakte mij natuurlijk erg nieuwsgierig. Deze mascara belooft elke wimper van meer lengte en volume te voorzien en te zorgen voor een weelderige, luxueuze en uitdagende uitstraling. De mascara is 100% parfumvrij, getest op allergie, getest door oogartsen en geschikt voor alle huidtypes. De verpakking is simpel. De huls is niet zwart maar diep donkergroen, in ieder geval niet standaard. Verder heeft het zilveren accenten en geen vreemde vormen. Dat laatste is fijn ,want doordat het zo eenvoudig is, ligt het lekker in de hand. Wanneer ik zelf een borsteltje zou moeten tekenen zou het er waarschijnlijk zo uitzien. Het heeft geen vreemde curves of bijzondere haartjes .Het borsteltje is gewoon precies goed. Deze mascara maakt mijn super enthousiast. Het separeert mijn wimpers mooi en geeft voldoende volume. Zelf geef ik wel de voorkeur aan 2 laagjes. Alles blijft gedurende de dag ook netjes op zijn plek zitten, dus geen uitgelopen vlekken. Aan het einde van de dag laat de mascara zich goed verwijderen, wat op zich ook wel prettig is. Voor wie nog niet bekend is met deze mascara raad ik je hem zeker aan. Ik ben zeker fan geworden. Daarom krijgt deze โญโญโญโญโญ. Dank je wel Ici dat ik deze mocht testen.โค๏ธ