IPXL shop logo
Home
Make-up Hub

Make-up Hub

Lees over nieuwe make-up launches, vertel over jouw must-have producten of ontdek die van anderen en deel je mooiste make-up looks!
Marrit Jonker
03/10-17:38
Het nieuwe oogschaduwpalette van Huda Beauty! ๐Ÿ˜ Hopen dat deze snel bij de ici komt. Want i need it ๐Ÿ˜ Hele mooie kleuren. Kan niet wachten om hem te proberen en te laten weten wat ik er van vind. Duimen dat die snel komt. Meer Huda beauty fans?
Lees meer
Marloe
26/09-12:46
Nieuwe mascara gekocht ๐Ÿฅฐ Ik zag dat deze mascara de Elle beauty awards 2022 gewonnen had dus dacht ik zal hem ook eens aanschaffen! Hij brengt erg fijn aan, het borsteltje is een boogje. Het geeft een mooi resultaat. En hij is erg makkelijk te verwijderen. #Lancรดme Idรดle 01 glossy black
Lees meer
PCT dings
24/09-19:23
Mascara
Lees meer
Marie-Louise
24/09-15:27 (bewerkt)
Ik was nieuwsgierig na de chanel mascara allure. Vind hem heel fijn. Het borsteltje pakt elk haartje. De dop gaat er met een click af echt fijn. Ik kocht hem met 40% korting
Lees meer
Marijke Boogaard
18/09-12:41
Hi! Iemand toevallig al de nieuwe It Cosmetics cc cream - glow al geprobeerd? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Lees meer
candy andrade
16/09-07:30
hai dames, ik zoek een concealer die me donkere wallen verbergt. ik heb namelijke hele donkere wallen en ik heb de concealer van essence geprobeerd maar het werkte niet echt perfect.
Lees meer
Dee Dee Delight
15/09-19:45
Heeey voor het halloween seizoen ben ik opzoek naar een goede niet te dure zwarte lippenstift of gloss wie weet er een voor me?
Lees meer
D.P. BRAAKSMA DE BOER
15/09-06:49
Zoek matte rode lipstick met blauwe ondertoon ( had Chanel rouge allure 114 maar die is uit assortiment)
Lees meer