IPXL shop logo
Home
Lookbook
Basic - 15 minuten ❤️
Emma
07/14-21:28

Basic - 15 minuten ❤️

Yay!! Na 2 jaar ben ik er eindelijk weer met mijn focus helemaal op de community! Laten we beginnen dat ik niet iemand ben wie duizende looks kan maken, aangezien ik niet goed ben met make-up. Ik ben graag iemand wie binnen 15 minuten klaar is en de deur uit kan. En met deze look ben je binnen 15 minuten klaar! Wat heb je nodig? Mascara, foundation, poeder, lipgloss! Ready, set en goo!!! Dit is mijn all time favorite, aangezien je er verzorgd uit ziet, een iets betere kleur hebt (normaal lijk ik wel ziek) en gewoon lekker de deur uit kan, zonder een uur voor de spiegel te staan. Wat gebruik ik? Ik begin de dag met de wishfull honey balm, een heerlijke creme met lavendelgeur, ik merk dat als ik deze voor mijn makeup aanbreng, dat de foundation nog mooier en beter zit. Vervolgens pak ik mijn all time favorite sinds mijn 15de (nu 19) de clinique superbalanced, love itt for lifee!!!! Kan niet beschrijven waarom, maar ik hou er gewoon van, vervolgens komt mijn nieuwe dior diorskin poeder, ik ben in de testfase maar vind hem nu erg mooi en subtiel, echt perfect geholpen door mijn ici paris ❤️ Vervolgens komen mijn wimpers, ik heb van mij zelf eeniemini wimpertjeess en ook nog wimpers die vooruitstaan, maar le volume van chanel, is perfect voor rechtstaande wimpertjes. Ze geven echt een mooi effect en houden ze lang omhoog! (Nu heb ik een overstap gemaakt op wimperextensions, nog beter ;) ) en als laatste mijn go to, overal waar ik heen ga, neem ik mijn dior lip oil mee! deze laat ik nooit meer gaan. Overigens de Clarins lip oil is ook fantastisch alleen de dior heeft iets meer opties qua kleur! Dit is mijn all time favorite, wat kan bij jullie niet missen in een look? *mocht je vragen hebben over een product, mag je mij altijd een berichtje sturen, aangezien ik niet alle producten kon vinden.
HONEY BALM
Wishful
HONEY BALM
LE VOLUME DE CHANEL WATERPROOF
CHANEL
LE VOLUME DE CHANEL WATERPROOF
LIP GLOW OIL
Dior
LIP GLOW OIL