IPXL shop logo

Hey beautylover!

Welkom op de ICI PARIS XL Community! Stel vragen of deel zelf tips, doe mee aan gratis product tests, laat je inspireren in het lookbook en join live events.
Zoek in het platform
Feed
Ontdek
Danielle El Haddad
heeft een post geplaatst in Beauty Member talk
08/12-13:05
Een cadeautje van me partner. ๐Ÿ˜ Wie wordt er ook eens verwend? #Clinique #Dior
Lees meer
Danielle El Haddad
heeft een post geplaatst in Vraag & antwoord
07/27-22:45
Ben ik de enige die de geur van La Vie Est Belle niet lekker vind ruiken? ๐Ÿคญ Die was een tijdje erg populair. Wat vinden jullie ervan?
Lees meer
Mmecologne ๐ŸŒด
08/15-17:22
Bij ICI Lelystad werkt een hele leuke en creatieve jongeman. Hij maakt hele creatieve content maar ook het volgende van lege flessen (zie screenshot)
Lees meer
C.H.M. LAAT
08/13-11:30
Zijn de huda beauty oogschaduw paletten ook fijn en zijn dit aanraders
Lees meer
R LANGE
07/31-16:25
Welke budget damesparfum adviseer je voor een man?
Lees meer
Noella Vledder
07/24-18:53
Hey beautyโ€™s, Ik was laatst mijn kast aan het opruimen vol met producten, make-up, skincare, haircare, nagellak etc. Ik kwam producten tegen die ik nooit had gebruikt of van plan was om ooit te gebruiken maar er nooit naar terug kwam omdat ik dan een iets beter product had die ik liever gebruik. ๐Ÿ™Š Vaak koop je dingen en denk je dat je dat nodig hebt maar later blijkt dat je het dan alweer bent vergeten en later toch niet gaat gebruiken. Ik zat bij me zelf te denken dat er een manier zou moeten zijn voor de producten die nooit gebruikt worden. Vaak vraag ik wel eens vriendinnen, collegaโ€™s of kennissen of ze een specifiek product zouden willen hebben als ze het gebruiken om zo het product nog een ander leven te geven. Soms vinden ze het wel fijn maar meestal is het toch niet iets van hun smaak. Ik vind het vaak zonde om weg te gooien dus stapelt alles maar op in die kasten haha.๐Ÿ˜… Misschien zou het een idee zijn om op รฉรฉn of andere manier onze niet gebruikte spullen te kunnen ruilen met elkaar als dat mogelijk is. Wel natuurlijk alleen producten die bijvoorbeeld in tubes, flessen en bussen zitten waar je niet makkelijk met je handen bij kan zodat alles hygiรซnisch is. Of producten die makkelijk gereinigd kunnen worden om opnieuw gebruikt te kunnen worden door een andere eigenaar?! Maar natuurlijk geen oude producten die over datum zijn. Ik weet niet of er misschien een kopje met (Ruilen) gemaakt kan worden en dat we dan producten neer zetten met foto, en als er dan bijvoorbeeld iemand anders een ander product heeft die die gene wilt hebben het zo geruild kan worden. Maarja dan zit je er weer mee hoe het product bij die gene komt, haha ja daar was ik nog niet uit.๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜… Vaak zijn verzend kosten de boos doener. Misschien leuk om in de toekomst een soort ruil evenement te kunnen organiseren. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit maar ik dacht misschien een leuk topic om over na te kunnen denken haha. Wat vinden jullie ervan en hebben jullie misschien betere ideeรซn of is dit iets wat nooit zal kunnen gebeuren? ๐Ÿคท๐Ÿฝโ€โ™€๏ธ Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Fijne avond allemaal!
Lees meer