IPXL shop logo
Home
Hair Care

Hair Care

The place to be als het gaat om haarverzorging, haar routines en trending kapsels. Praat mee, ontdek tips en deel jouw haarlooks met de Community!
Marloe
09/30-15:39
Je hoort tegenwoordig steeds meer van krullen kappers.. ik was erg benieuwd dus had een afspraak gemaakt voor deze week. Met dit als eind resultaat. Ik heb een qr code die jullie kunnen scannen om te zien of er bij jullie in de buurt ook krullen kappers zitten๐Ÿค—
Lees meer
Marloe
09/27-19:34
Ik ben op zoek naar een zilver shampoo zonder sulfaten en parabenen. Heeft iemand tips?
Lees meer
Anja
09/23-14:35
Ik ben zelf niet zo'n fan van een droogshampoo. Gebruiken jullie die wel?
Lees meer
Lina_Z
09/19-17:43
Hoe vaak gebruiken jullie in de herfst een haarmasker? Ik heb soms het gevoel dat het mijn haar juist statisch maakt.
Lees meer
Marijke Boogaard
09/06-08:32
ICI Paris verkoopt ook producten van Sisley Hair. Wat is jullie ervaring met deze haarproducten? Is het รฉcht het geld waard? ๐Ÿ˜„
Lees meer
Anja
09/03-11:42
Mijn haarborstel maak ik regelmatig schoon door hem in een bak warm water te leggen. Waarmee maken jullie je haarborstel schoon?
Lees meer
Ine van Belzen
08/28-10:04
Ik vroeg een week geleden om advies voor mijn droge en piekerige haar in de zomer. Dankzij de reacties hierop heb ik een goed haarmasker aangeschaft en daar ben ik heel erg tevreden over. Mijn haar is nu zacht en valt lekker en ik heb geen vervelende droge plukjes meer. Dus iedereen nogmaals bedankt voor jullie goede adviezen๐Ÿ˜
Lees meer
Ine van Belzen
08/20-09:27
Graag jullie advies. Ik heb gekleurd haar en tijdens de zomer wordt het zรณ droog en piekerig. De bovenste laagjes lijken wel stro. Ik draag het op schouderlengte en in laagjes. Vroeger had ik mooi ,dik, golvend haar-kastanje bruin- en had ik dit probleem niet. Toen de grijze haren de overhand kregen ben ik dus gaan kleuren. Ik gebruik L'Orรฉal Excellence Creme. Mijn haar was ik met Lโ€™Orรฉal Paris Elvive Color Vive Shampoo en ik gebruik de bijpassende crรฉmespoeling/conditioner. Ik was mijn haar 2x per week. Ik lig nooit in de zon maar toch lijkt de zomer een flinke aanslag op mijn haar te zijn. Heeft er iemand tips?
Lees meer