IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk

Beauty Member talk

Let's talk ๐Ÿ’ฌ Leer andere Beauty Members in de Community kennen en praat mee!
R VERBEEK
10/03-12:55 (bewerkt)
Na een periode van 2 maanden gebruik en testen van deze crรจme kan ik de beschrijving bij deze crรจme helemaal gelijk geven. Wat een zalige crรจme. Ik heb al vele nachtcrรจmeโ€™s geprobeerd maar deze is echt de beste ooit. Mijn huid ,als 60 plusser heeft zoveel baat bij de anti age ingrediรซnten, en de hydraterende werking s nachts is zalig. EEN TOP CRรˆME.
Lees meer
Anja
09/30-13:01
Vandaag deze bij Lush gekocht. Een lekkere zachte honing caramel geur. https://www.fragrantica.nl/parfum/Lush/Honey-I-Washed-The-Kids-62550.html
Lees meer
Danielle.
09/27-21:54
Hey lieve Community. Wie heeft er weleens de magnetische nep wimpers geprobeerd? Lijkt me wel handiger dan steeds lijm gebruiken. Denken jullie dat het goed blijft zitten? ๐Ÿ˜Š Benieuwd wat jullie er van vinden!
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
09/26-09:49
Lieve Community, Dank je wel weer voor het insturen van jullie prachtige beauty looks ๐Ÿ˜ Er zaten mooie looks tussen en dat maakte de keuze voor ons wederom super lastig. Met een aantal collegaโ€™s hebben we deze looks bekeken en YES, WE HAVE A WINNER... ๐Ÿ†๐Ÿ“ธ @Lizzy Beijers, van harte gefeliciteerd! Jij bent met jouw look dรฉ winnaar van de tweede Lookbook wedstrijd van 2022 ๐Ÿฅณ๐Ÿ‘ ๐Ÿ’ Je wint โ‚ฌ250 shopping money, deze kun je online of in onze winkels besteden ๐Ÿ›๏ธ We hebben jou een privรฉ berichtje gestuurd in de Community en zullen de cadeau bon zo snel mogelijk naar jou opsturen โœ‰. We wensen jou ontzettend veel shop-plezier en zijn uiteraard heel erg benieuwd welke prachtige producten jij van deze cadeaubon gaat kopen ๐Ÿ’„ Deel je het met ons? Dat zouden we super leuk vinden. Happy shopping! โค๏ธ Liefs, team ICI PARIS XL Je kunt de winnende look van Lizzy ook nog bekijken via deze link ๐Ÿ‘‰ https://community.iciparisxl.nl/app/554/user/140490503/publications
Lees meer
Marie-Louise
09/24-17:46
Ik mocht van Ici Paris het Double serum eye van Clarins testen.De anti aging formule bevat 13 plantenextracten en bestaat voor 96% uit natuurlijke ingredienten. Het gaat huidveroudering tegen strijkt rimpels glad en veminderd kringen en wallen en verstevigt de huid. Gebruik het serum s morgens en of s avonds en breng het aan van slaap tot slaap met drukkende bewegingen. Het flesje kun je op 2 standen zetten maar ik gebruik de kleine stand. Je hebt er maar weinig van nodig. Het is een olie met creme wat ik eerst met mijn vingers verwarm en dan aan breng. De huid word gehydrateerd en maakt rimpels gladder en steviger aan. Ik heb veel oogcremes gebruikt en kreeg altijd een reactie. Het werd onder de ogen rood en dik. Maar van deze gelukkig niet voelt heel fijn aan. Dit serum krijgt van mij โญโญโญโญโญ
Lees meer
Aysenur Elira
09/24-16:41
Hii allemaal tijdje geleden kreeg ik bij test en review een verzoek. Deze producten zijn nooit aangekomen. Met wie zou ik hierover contact kunnen opnemen?
Lees meer
Marloe
09/24-16:27
Dit is echt een wonder middel tegen spierpijn! Laat je lekker inmasseren met deze massagebar van Lush en na 15 minuten is de pijn stukke minder. Het heeft best een sterke geur. En waar je hem bewaard blijf je dit geurtje ook lang ruiken maar ik heb het er zeker voor over!๐Ÿ˜Š. https://www.lush.com/nl/nl/p/wiccy-magic-muscles-massage-bar
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
09/21-11:57
Lieve Community members, There we go again! Zoals jullie misschien al hadden gezien zijn we weer gestart met een nieuwe Lookbook wedstrijd waarbij jij weer kans maakt om โ‚ฌ250 euro shopping money te winnen ๐Ÿ˜ Deze periode staat helemaal in het teken van nieuwe product lanceringen, dus wij zijn benieuwd welke nieuwe beauty goodies jullie al hebben geshopt en hoe jullie stralen โœจ We vinden het super leuk om al jullie looks te zien en om het extra leuk te maken starten we vanaf vandaag weer met een toffe WIN wedstrijd! Voeg jouw mooiste look toe en tag daarbij de producten die jij hebt gebruikt voor jouw look ๐Ÿ“ธ๐Ÿ’… Vergroot jouw kans om te winnen door meer producten te taggen ๐Ÿ™ Succes en we kijken ernaar uit om jullie oogverblindende looks terug te zien in ons Lookbook ๐Ÿ˜
Lees meer